شناسهٔ خبر: 126586 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بذرپاش در شورای هماهنگی مدیران وزارت راه و شهرسازی در خراسان رضوی:

باید مرتب به فکر ابتکار در خدمت رسانی های جدید، نوین و فناورانه بود

ببینید | سفر وزیر راه و شهرسازی به استان خراسان رضوی (2) وزیر راه و شهرسازی در شورای هماهنگی مدیران وزارت راه وشهرسازی در خراسان رضوی، که در فرودگاه مشهد برگزار شد، با تأکید بر اینکه شأنی جز خدمت رسانی برای خودمان متصور نیستیم، تصریح کرد: باید مرتب به فکر ابتکار در خدمت رسانی های جدید ، نوین و فناورانه بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش شامگاه روز گذشته در پایان سفر یکروزه خودبه استان خراسان رضوی با تشکیل شورای هماهنگی مدیران وزارت راه و شهرسازی در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد با تأکید بر اینکه شأنی جز خدمت رسانی برای خودمان متصور نیستیم، تصریح کرد: دستگاهی که بیشترین تماس را با مردم دارد باید مرتب به مردم گزارش دهد که چه می کند.

وی بیان داشت: اگر صادقانه خدماتمان را به مردم بگویید مردم هم در مشکلاتی که برایمان پیش می اید صادقانه همراهی می کنند.

وی یادآور شد: نباید دچار تکرار کارهای معمولی شویم ، باید هرروز متفاوت تر از روز دیگر خدمات به مردم شریف ارائه دهیم و مرتب باید به فکر ابتکار در خدمت رسانی های جدید ، نوین و فناورانه بود.
این جلسه با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی  از جمله معاون مسکن و ساختمان، معاون معماری و شهرسازی ، مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید، مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری، مدیرعامل شرکت راه آهن و مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی و دیگر مدیران ستادی و استانی حوزه راه و شهرسازی برگزار شد.

20 بهمن 1401، همزمان بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان‌های خراسان رضوی، گلستان، کرمانشاه و خوزستان با حضور وزیر راه و شهرسازی در شهر جدید گلبهار خراسان رضوی و ارتباط تصویری با دیگر استان ها افتتاح شد.  همچنین در استان خراسان رضوی ۲۱ پروژه راهداری به ارزش ۱۳ هزار و ۲۳۵ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی ۷ پروژه به ارزش ۶ هزار و ۷۸۹ میلیارد ریال آغاز شد.

همچنین عملیات اجرایی ساخت هفت باب مدرسه نیز با حضور مسئولان کشوری و استانی د رخراسان رضوی با دستور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

همچنین بازدید از وضعیت ساخت پل دسترسی گلبهار به اتوبان مشهد چناران و اعلام خبر تمیل این پروژه تا خردادماه سال آینده از موارد دیگر در این سفر یکروزه بود.

 افتتاح یک مجتمع تجاری مشارکتی، آغاز عملیات اجرایی فاز ۳ شهر جدید گلبهار و بازدیداز طرح های نهضت ملی مسکن از دیگر برنامه های وزیر راه وشهرسازی در شهر جدید گلبهار در استان خراسان رضوی بود.