شناسهٔ خبر: 126603 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

میز ارتباطات مردمی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام برگزار شد

میز خدمت میز ارتباطات مردمی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام و شهرستان های تابعه همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به منظور اطلاع رسانی و پاسخگویی به شهروندان در مصلی نماز جمعه استان ایلام برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)؛  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران،گفت: برگزاری میز خدمت در راستای حقوق شهروندی، ارتباط نزدیک دولت با مردم و پاسخگویی مسئولان است و تحقق یافتن بخشی از مطالبات مردمی ‌و ارائه خدمات مطلوب در حوزه‌های‌مختلف خدمت‌رسانی از اهداف برپایی میز خدمت است.

سیدزاهدین چشمه خاور اظهار داشت: استقرار میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی، با هدف ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد، جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب‌رجوع، جلوگیری از سرگردانی مراجعین و شفاف‌سازی در ارائه خدمات و امکان رهگیری گردش کار خدمات مورد انتظار مراجعین انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه میز ارتباطات مردمی در راستای حقوق شهروندی و پاسخگویی مسئولان برگزار می شودگفت: برپایی میز خدمت فرصت خوبی برای عزیزانی است که بصورت چهره به چهره مشکلات خود را مطرح و راهکار ها و راهنمایی های لازم برای رفع این مشکلات و درخواست های آنان ارائه می شود.