شناسهٔ خبر: 126611 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار مرکزی صورت پذیرفت؛

افتتاح پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در شهرستان شازند با صرف ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار

افتتاحات استان مرکزی همزمان با دهمین روز از ایام الله دهه فجر پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در شهرستان شازند با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال با حضور استاندار مرکزی بصورت همزمان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی با حضور در راهدارخانه جدید الاحداث کله جوب در انتهای حوزه استحفاظی محور اراک - بروجرد در مراسم افتتاح پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در شهرستان شازند در جمع راهداران حاضر شد و ضمن تبریک به مناسبت ایام چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و گرامیداشت لحظات پایانی ایام الله دهه فجر از متولیان امر در حوزه توسعه طرح های عمرانی و تلاشهای بعمل آمده در راستای اجرای پروژه های زیربنایی در سطح استان قدردانی کرد.

وی استان مرکزی را سومین استان پر تردد کشور از لحاظ سفرهای بین استانی عنوان کرد و افزود: محور اراک - بروجرد یکی از مهم‌ترین و شریانی ترین راه‌های استان و کشور است که این امر بر اهمیت انجام اقدامات تأثیر گذار برای به حداکثر رساندن سطح ایمنی دلالت دارد.

مخلص الائمه ایجاد بستری ایمن برای تردد کاربران جاده‌ای و مسافران عبوری را محور اصلی فعالیتهای راهداری برشمرد و گفت: خوشبختانه طی یکسال اخیر اقدامات ارزشمندی در جهت ارتقاء کیفیت راه‌ها در حوزه راه‌های استان بعمل آمده است که این امر موجب رضایتمندی مردم شریف استان مرکزی شده است.

در پایان این مراسم، پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در شهرستان شازند در مجموع با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.