شناسهٔ خبر: 126662 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز در راهپیمایی ۲۲ بهمن:

راهپیمایی ۲۲ بهمن مصداق پایبندی به آرمان‌های انقلاب و شهدا است

راهپیمایی 22 بهمن مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر خط بطلانی کشید بر خیال خام دشمنان تا بدانند خون‌ ریخته شده جوانان وطن در راه استقلال، آزادی و رسیدن به جمهوری اسلامی فراموش‌شدنی نیست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، علی زندی فر در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که امروز چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی را با حضور گسترده و منسجم مردم ایران اسلامی جشن می‌گیریم.

وی با اشاره به اینکه اگر شهدای انقلاب اسلامی نبودند امروز ایران صاحب این عزت و اقتدار در جهان نبود، افزود: شهدا مسیر پیروزی انقلاب را هموار کردند و سبک زندگی و تقابل شهدا با استکبارجهانی و جان نثاری آن‌ها برای ملت ایران بهترین الگوست.

 این مسئول با بیان اینکه خط سرخ شهدای انقلاب اسلامی در ادامه خط سرخ امام حسین(ع) قرار دارد و منجر به عزت و اعتلای جمهوری اسلامی ایران می‌شود، گفت: حضور پرشور امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر خط بطلانی کشید بر خیال خام دشمنان تا بدانند رشادت‌ها، مصائب و خون‌های ریخته شده جوانان وطن در راه استقلال، آزادی و رسیدن به جمهوری اسلامی فراموش‌شدنی نیست و تا همیشه تاریخ، جمهوری اسلامی ایران استوار ایستاده است.

زندی‌فر در پایان با تاکید براینکه یقینا این حضور برای ما به عنوان خادمان مردم و کارگزاران نظام، انگیزه‌بخش است و باعث می‌شود با توانی مضاعف درصدد جبران این همراهی و حمایت باشیم، گفت: امیدوارم شرمنده شهدا نشویم و خادم خوبی برای این مردم عزیز باشیم.