شناسهٔ خبر: 126673 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار خراسان جنوبی؛

بهره برداری از محور مواصلاتی روستایی نگینان - بیدسک در شهرستان درمیان

123456.jpg محور مواصلاتی روستایی نگینان - بیدسک شهرستان درمیان با حضور استاندار خراسان جنوبی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این مراسم با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۵ کیلومتر راه روستایی در استان احداث شده ، گفت: تاکنون سابقه نداشته که در طول یکسال بیش از ۸۰ کیلومتر راه روستایی در استان احداث شود که این مهم نتیجه پیگیری های استاندار است.

وی با بیان اینکه در ایام دهه فجر ۳۲ پروژه حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید، گفت: روند رو به رشد فعالیت های حوزه راهداری شدت بسیار بالاتری نسبت به قبل گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به اینکه شهرستان درمیان در حوزه راه‌های روستایی استان جزو شهرستان‌هایی است که کمی مغفول مانده، گفت: ۹۹ روستای بالای ۲۰ خانوار در شهرستان درمیان داریم که ۸۷ روستا دارای راه آسفالته هستند و ۱۲ روستا فاقد راه می باشند که ۵ روستا در حال انجام است و امید است سریعتر به نتیجه برسد.

جلال زاده با بیان اینکه محور راه روستایی به طول ۴ کیلومتر و ۸۰۰ متر طول دارد و ۱۵ میلیارد تومان برای احداث آن هزینه شده ،گفت: بیش از ۱۰۹ خانوار از مزایای این راه برخوردار می شوند.