شناسهٔ خبر: 126685 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

ایران امروز در حوزه فضا در رده ۴ کشور برتر دنیا قرار دارد

محمد محمدی بخش ۲۲ بهمن رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در جمع راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن در رفسنجان گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در بخش اعظم تکنولوژی روز دنیا پیشگام است. نرخ رشد سرعت علمی ما بی نظیراست و ایران امروز در حوزه فضا در رده چهار کشور برتر دنیا قرار دارد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمد محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در جمع راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن در رفسنجان گفت: حضور میلیونی مردم غیور، باطل سحر همه نیرنگ ها و فتنه هایی شد که دشمنان قسم خورده اسلام با همه اتاق های فکری شان تنظیم کرده بودند.
محمدی‌بخش افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در بخش اعظم تکنولوژی روز دنیا پیشگام است. نرخ رشد سرعت علمی ما بی نظیراست. ایران امروز در حوزه فضا در رده چهار کشور برتر دنیا قرار دارد و در اکثر صنایع، امروز پیشرو هستیم. به برکت انقلاب ایران فرهنگ بلند مقاومت در همه کشورهای مسلمان طنین انداز است دشمنان برای آن برنامه ریزی می کنند و بیکار ننشستند؛ امروز با بصیرت و نگاه عمیق می شود این مسائل را درک کرد.
وی خاطر نشان کرد: امروز دشمن همه اتاق های فکر و رسانه را بکار گرفته اند، یک جنگ تمام عیار ترکیبی از مهرماه امسال علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته اند اما فکر نمی کردند که جمهوری اسلامی تا ۲۲ بهمن دوام بیاورد که امروز نگاه امیدآفرینی و توانمندی ها می تواند به عنوان اصل راهبردی ما باشد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تشریح کرد:‌به فضل خداوند و مردم، دستاوردهای انقلابی و زیرساخت ها در حوزه های مختلف زیاد است.
وی همچنین اظهار کرد: در رفسنجان در حوزه راه فعالیت های خوبی انجام شده که بخشی انجام و مابقی در حال انجام است. در حوزه نهضت ملی با تملک ملی تا پایان سال تکلیف زمین ها مشخص می‌شود برای قریب به دو میلیون نفر واگذاری زمین پیش بینی شده است تا نهضت ملی را با سرعت خوبی پیش ببریم.
به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری به گفته محمدی‌بخش در حوزه آب، انتقال آب خلیج فارس و الحاق آن به رفسنجان با اعتبار دو هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است که عملیاتی خواهد شد.