شناسهٔ خبر: 126686 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بیانیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهند انقلاب اسلامی

پرچم بیانیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهند انقلاب اسلامی

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (گیلان) متن پیام هادی رحمانی مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گیلان در محکومیت اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران بدین شرح است:

۲۲ بهمن یادآور به ثمر رسیدن رشادت ها، شهادت طلبی ها و جانفشانی مردم حق طلبی است که با عنایات خداوند سبحان و در سایه رهبری مدبرانه حضرت امام خمینی (ره) پایه گذار انقلابی شگرف شدند که برکات آن همچنان پس از سال ها مشهود است.

اکنون با گذشت ۴۴ سال از این واقعه بزرگ، مردم مؤمن و غیور ایران با هوشیاری تمام در برابر همه فتنه ها ایستاده اند و همچون گذشته با تبعیت از رهبر فرزانه خود از اسلام و انقلاب دفاع می کنند و با فتح قله های افتخار و عزت، استوار و پرخروش به راه خود ادامه می دهند.

بدون شک، پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نگینی درخشان در تاریخ معاصر این کشور است، این پیروزی نماد غلبه اراده ملتی است که با دست های خالی و عزمی راسخ سرسپردگی رژیم طاغوت در برابر بیگانگان را بر نتابیدند و با ایستادگی و مقاومت انقلاب اسلامی را رقم زدند.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی و تشکل های صنفی حوزه حمل و نقل استان در  چهل و چهارمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، شهدای والامقام انقلاب، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم بخصوص سردار دل ها؛ سپهد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، فرارسیدن یوم ا... ۲۲ بهمن را به عموم ملت انقلابی ایران بویژه مردم ولایتمدار و مومن خراسان شمالی تبریک و تهنیت می گوید و از همکاران و مردم انقلابی این استان دعوت می کند با شرکت در راهپیمایی یوم ا... ۲۲ بهمن با آرمان های متعالی انقلاب اسلامی تجدید میثاق و با خلق حماسه ای دیگر تمام توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کنند.