شناسهٔ خبر: 126687 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی با حضور در بنیاد سینمایی فارابی مطرح کرد؛

لزوم تشکیل کمیته ای برای همکاری های بیشتر با بنیاد فارابی

ببیپید | وزیر راه و شهرسازی با حضور در بنیاد سینمایی فارابی به تماشای فیلم سینمایی «کاپیتان» نشست. وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اهمیت توسعه همکاری دو جانبه بین بنیاد سینمایی فارابی و وزارت راه و شهرسازی گفت: سوژه‌های خوبی مانند صنایع ریلی، بنادر، صنایع هوایی، دریایی، بافت فرسوده، مسکن و... وجود دارد که نیازمند تشکیل کمیته‌ای برای همکاری‌های بیشتر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی با حضور در بنیاد سینمایی فارابی با بیان اینکه از ۲۴ اثری که به جشنواره فیلم فجر راه یافتند  ۹ فیلم با حمایت این بنیاد تولید شده است اظهار کرد: این دستاورد که در شرایط سخت سینما و گران شدن هزینه‌های تولید محقق شده، رکورد خوب و کم سابقه‌ای برای یک مجموعه فرهنگی است.

وی ضمن قدردانی از مدیر و دست اندرکاران بنیاد سینمایی فارابی در ارتباط با اکران فیلم کاپیتان گفت: این فیلم به عنوان اولین تجربه تهیه‌کننده، اثر خیلی خوب و تأثیرگذاری بود. به ویژه اینکه با گروهی از کودکان و نوجوانان، اثری مناسب نه صرفا این گروه سنی که خانواده‌ها تولید شده، قابل توجه است.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اهمیت توسعه همکاری دو جانبه بین بنیاد سینمایی فارابی و وزارت راه و شهرسازی گفت: سوژه‌های خوبی مانند صنایع ریلی، بنادر، صنایع هوایی، دریایی، بافت فرسوده، مسکن و... وجود دارد که نیازمند تشکیل کمیته‌ای برای همکاری‌های بیشتر است.

شایان به ذکر است چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر امشب با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.