شناسهٔ خبر: 126696 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد؛

بهره برداری از پروژه مجتمع فرهنگی هنری لردگان

بهره برداری از مجتمع فرهنگی هنری لردگان همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، مجتمع فرهنگی هنری لردگان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، استاندار چهارمحال وبختیاری در آئین بهره برداری همزمان ۳۹ پروژه شهرستان لردگان، مردمی بودن، انقلابی بودن، بالای سرکار بودن، جهادی کار کردن و رویکرد توزیع عادلانه منابع را از برجسته ترین ویژگی های دولت سیزدهم دانست و گفت: دغدغه همه مسئولین در این دولت باید خدمتگزاری و گره گشایی از مردم با نگاه توسعه ای باشد.

غلامعلی حیدری به مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان نیز اشاره کرد و افزود: سهم شهرستان لردگان از اعتبارات این سفر، یک هزار و ۲۶۴ میلیارد می باشد که بسیار قابل توجه است.

وی همچنین ۸۰۰ میلیارد تومان از محل تهاتر نفت و تأمین اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی از محل ماده ۵۶ برای پروژه بزرگ محور لردگان ـ ایذه را از دیگر اعتبارات قابل توجه شهرستان لردگان برای پیشبرد پروژه های این شهرستان دانست.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به بهره برداری ۳۹ پروژه و کلنگ زنی ۷ پروژه همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در لردگان، گفت: یکی از پروژه های مهم، مجتمع فرهنگی این شهرستان است که سال ها نیمه کاره رها شده بود و با تزریق اعتبار قابل توجه در این دولت، تقدیم مردم خوب لردگان می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در در این مراسم، شروع این پروژه را از سال ۱۳۸۷ دانست و گفت: طی دو سال اخیر با پیگیری جدی مسئولان استان این پروژه در لیست مصوبات سفر ریاست جمهوری قرار گرفت.

حسینعلی مقصودی اعتبار هزینه شده این مجتمع فرهنگی هنری را بیش از ۱۵ میلیارد تومان و ارزش روز آن را ۷۵ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: بیش از ۷۰ درصد اعتبار تکمیل این پروژه درهمین دولت تخصیص و ابلاغ شده است.

وی مساحت این فرهنگسرا را دوهزار و ۸۵۰ متر مربع و زیربنای آن را دوهزار و ۴۰۰ مترمربع بیان کرد و ادامه داد: این پروژه با ظرفیت آمفی تئاتر ۳۵۰ نفر با کیفیت بسیار خوب و بروز تکمیل شده است و برای ۴۰ نفر اشتغال زایی ایجاد کرده است.