شناسهٔ خبر: 126734 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همگام با مردم ولایتمدار اردبیل انجام گرفت ؛

تجدید پیمان کارکنان راه و شهرسازی اردبیل با آرمان های جمهوری اسلامی و امام راحل در جشن ۴۴ سالگی انقلاب

اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در جشن ۴۴ سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن مدیران و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل همگام با آحاد مردم ولایتمدار اردبیل با حضور پرشور در مراسم راهپیمایی با آرمان های انقلاب ، جمهوری اسلامی و امام راحل تجدید پیمان کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل )، همزمان با سراسرکشور در جشن ۴۴ سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه مدیران و کارکنان اداره کل با حضور پرشور و گسترده خود درکنار مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان اردبیل با سردادن شعارهایی بار دیگر حماسه بی‌نظیری را به رخ جهانیان کشاندند.

مدیران و کارکنان راه و شهرسازی اردبیل ، همگام با دیگر اقشار امت حزب الله با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حماسه ای به یادماندنی خلق کرده و بار دیگر وفاداری خود را به آرمان های انقلاب در هوای سرد اردبیل بار دیگر به جهانیان ثابت کردند که علیرغم تحریم های اقتصادی و توطئه های مختلف دشمنان علیه ملت ایران همچون گذشته تحت فرامین مقام عظمای ولایت آماده دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

راهپیمایان بار دیگر با آرمان های بلند امام خمینی (ره)، تجدید میثاق و خشم و انزجار خود را از توطئه های استکبار جهانی ضد نظام اسلامی اعلام کردند.

لازم به ذکر است روسای شهرستان ها به همراه کارکنان خود همگام با آحاد مردم ولایتمدار استان اردبیل با حضور پرشور خود در مراسم راهپیمایی با آرمان های انقلاب ، جمهوری اسلامی و امام راحل تجدید پیمان کردند.