شناسهٔ خبر: 126774 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هشتمین روز از دهه فجر انجام شد؛

افتتاح پروژه کتابخانه و خانه فرهنگ امام سجاد (ع) شهرستان نیشابور

اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي  پروژه کتابخانه و خانه فرهنگی امام سجاد(ع) که از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری در منطقه محروم ۱۴ معصوم نیشابور ، با حضور معاون استاندار،  فرماندار شهرستان نیشابور، ریاست اداره راه و شهرسازی و سایر روسای دستگاه های اجرایی شهرستان به مناسبت ایام اله دهه فجر افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، در حاشیه مراسم مرتضی دهنوی رئیس اداره راه و شهرسازی نیشابور به تشریح از عملکرد آن اداره در یک سال گذشته بویژه پروژه های عملیاتی حوزه بازآفرینی شهرستان پرداخت.

در ادامه ابوطالب جوان فرماندار شهرستان نیشابور ضمن تقدیر و تشکر از همه مسئولین امر، از سازمان شهرداری بعنوان بهره بردار این پروژه مهم خواست تا طی برنامه ای مدون و دقیق با همکاری دستگاه های فرهنگی و آموزشی شهرستان اعم از سازمان تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان ،کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی در استفاده صحیح و بهینه این مرکز فرهنگی در منطقه چهارده معصوم واقع در جنوب شهرستان بپردازند.

دهنوی گفت: این پروژه با زیربنای ۵۷۰ مترمربع با اعتبار هزینه شده ۲۴ میلیارد ریال به ارزش فعلی بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال توسط کارفرما (اداره راه و شهرسازی) و پیمانکاری شرکت هزارسازه پردیس احداث شده است.