شناسهٔ خبر: 126788 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهدارسی وحمل ونقل جاده ای استان اعلام کرد:

تمام راه های اصلی، فرعی و روستایی کردستان باز است

برف روبی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: با وجود بارش برف، در حال حاضر ، تمام راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان باز و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کردستان)  فرزاد حسنی اظهار کرد: هم‌اکنون در اکثر نقاط استان شاهد بارش های پراکنده برف هستیم، اما تمام راه‌های اصلی و فرعی و روستایی باز است و تردد بدون مشکل وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه هیچگونه مشکلی در محورهای استان گزارش نشده است، تاکید کرد: با توجه به بارش‌ها و احتمال لیز بودن جاده‌ها توصیه می‌شود مردم برای تردد در محورهای استان حتما تجهیزات زمستانی بویژه زنجیر چرخ با خود به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان یادآور شد: پدیده‌های جوی موجب کاهش دید و لغزندگی سطح جاده‌ها می شود، بنابراین از رانندگان درخواست می شود هنگام تردد فاصله طولی را رعایت و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

راهداران در قالب طرح‌های مختلف زمستانه، نوروزی و تابستانی بیش از هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه های استان را شامل یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر مسیرهای بین شهری و ۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی را تحت پوشش قرار می‌دهند.