شناسهٔ خبر: 126813 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با تلاش راهداران

مادر باردار در کوهین از میان برف و کولاک به بیمارستان منتقل شد

نجات مادر باردار رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کوهین گفت:مادر بارداری در یکی از روستاهای این بخش که در محاصره برف و کولاک گرفتار شده بود با تلاش و امدادرسانی راهداران نجات یافته و به مرکز درمانی انتقال یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، اسماعیل جعفری گفت:این مادر باردار اهل روستای نوروزآباد  بخش کوهین است که به دلیل بارش برف و کولاک و  مسدود شدن جاده روستایی قادر به عزیمت به بیمارستان نبود.

وی اضافه کرد: به دنبال تماس اهالی این روستا ۸تن از کارکنان راهداری به همراه ۳ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک به روستای محل سکونت این مادر اعزام شدند و پس از بازگشایی مسیر دسترسی روستا، وی را به بیمارستان منتقل کردند.

جعفری ادامه داد:با اقدام سریع و تلاش به موقع راهداران این بانوی روستایی در سلامت کامل به بیمارستان منتقل شد و توانست فرزند خود را به دنیا بیاورد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کوهین افزود:با تمهیدات انجام شده و هماهنگی با دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران اقدامات مربوط به برفروبی و بازنگه داشتن جاده ها و خدمات رسانی به مسافران و رانندگان در محورهای بین شهری در پی بارندگی های اخیر به خوبی انجام شده است.