شناسهٔ خبر: 126904 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تقدیر و تشکر مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از راهداران سطح استان

مدیر کل استان مرکزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با صدور پیامی از تلاش مستمر و بی وقفه راهداران سختکوش بمنظور باز نگه داشتن راه‌ها و تلاش برای تسهیل عبور و مرور کاربران جاده‌ای در پی بارش‌های شبانه روز گذشته، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، مهرداد جهانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان مرکزی در پیامی از فعالیت های شبانه روزی راهداران تلاشگر استان در پی بارشهای اخیر تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
بسیارخرسندم که تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و نظام مقدس جمهوری اسلامی با عزیزانی همکار و هم لباس گردیده ام که شیفتگان خدمت به مردم و خلق خدا و به حق بزرگمردان خستگی ناپذیر جاده ها هستند.

نزول رحمت الهی و بارش های پی در پی امسال اگر چه موجب رفع بخشی از نگرانی‌های موجود در زمینه کم آبی و سبب مسرت اهالی استان شد، ولی در عین حال سختی هایی را هم برای تعدادی از کاربران جاده ای در بر داشت که با همت والا و ورود به موقع نیروهای همیشه در صحنه راهداری، ایمن سازی و تردد روان در کلیه محورهای مختلف استان به نحو شایسته انجام و از بروز هرگونه حوادث دلخراش احتمالی و آسیب رسیدن به هموطنان جلوگیری بعمل آمد.

همدلی، اخلاص، همراهی و عزم راسخ یکایک شما عزیزان باعث شد تا علیرغم همه مشکلات و کمبودها، راهداری استان و راهداران زحمتکش استان مرکزی که به حق سربازان گمنام جاده ها هستند، با برنامه ریزی های منسجم از پیش تعیین شده برای مقابله با هرگونه بحران در طرح راهداری زمستانی آماده باشیم و امیدواریم با اجرای این برنامه ها بتوانیم همواره محورهای استان را در شرایطی کاملا پایدار و ایمن در اختیار کلیه کاربران جاده ای قرار دهیم.

از این رو اینجانب برخود واجب می دانم که از تلاش ارزنده نیروهای راهداری استان که صحنه‌های زیبایی در ایثار و فداکاری برای خدمت به هموطنان را خلق نموده و جلوه‌ای از مودت و انسان دوستی را به نمایش گذاشتند، نهایت سپاس و امتنان را داشته باشم.

و من الله التوفیق - مهرداد جهانی