شناسهٔ خبر: 127036 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده پایگاه مقاومت خاتم الانبیای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی اعلام کرد؛

اجرای ۳۱ برنامه فرهنگی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی

فرمانده فرمانده پایگاه مقاومت خاتم الانبیای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی از اجرای ۳۱ مورد برنامه فرهنگی در ۱۱ عنوان در این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی ازآذربایجان شرقی؛ حسن نظامی پور فرمانده پایگاه مقاومت راهداری وحمل ونقل جاده ای استان گفت: برنامه های فرهنگی پایگاه در طول سال و به مناسبت های مختلف از جمله میلاد یا شهادت ائمه علیهم السلام یا مناسبت های ملی  اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ خانواده شهید، ۱۳ جانباز و ۳۷ جانباز در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی داریم افزود: در سال جاری با سه خانواده معظم شهید با حضور مشاور وزیر راه و شهرسازی و با پنج خانواده معظم شهید با حضور مشاور ایثارگران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای دیدار داشته ایم.

فرمانده پایگاه مقاومت خاتم الانبیای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه یک کارمند بسیجی اول باید خود را بسیجی بداند و سپس کارمند، تصریح کرد: خدمت بی منت از اصول اساسی تشکیل سازمان بسیج بوده و بسیجیان با اخلاص به مردم خدمت می کنند.

نظامی پور رسالت فعلی بسیج را جهاد تبیین دانست و گفت: دشمن برای ایجاد تشکیک در دستاوردهای نظام اسلامی، خدمات بزرگ نظام را کوچک شمرده و ضعف های کوچک را بزرگ جلوه می دهد که برای مقابله با این شیوه باید جهاد  تبیین مورد توجه همه دلسوزان نظام اسلامی باشد.