شناسهٔ خبر: 127039 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان آذربایجان شرقی اعلام کرد؛

اعزام ۴۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی در قالب کاروان دیدار با مقام معظم رهبری

راهداری آذربایجان شرقی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی از اعزام یکهزار نفر از مردم آذربایجان شرقی توسط ناوگان حمل ونقل جاده ای مسافر استان در قالب کاروان دیدار با مقام معظم رهبری به تهران خبر داد.

به گزار ش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی اورجعلی علیزاده؛ مدیر کل  اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی گفت: این اداره کل ضمن عضویت در کارگروه اعزام این کاروان با تشکیل ستاد ویژه ضمن هماهنگی با انجمنهای صنفی حمل ونقل مسافری استان با تامین ۴۰ دستگاه اتوبوس مسافری باشرایط مناسب و رانندگان مجرب برنامه اعزام اقشار مختلف مردم برای این دیدار به مناسبت سالروز قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶ را سازماندهی کرد.

اورجعلی علیزاده ادامه داد: جلسه توجیهی برای رانندگان و شرکتهای فعال در جابجایی مشتاقان دیداربا رهبر معظم انقلاب نیز با حضور کارشناسان حوزه حمل ونقل این اداره کل برگزار شد و اتوبوسهای در نظرگرفته شده برای این کاروان از لحاظ ایمنی و فنی مورد بازدید قرار گرفتند.

وی در پایان اظهار کرد: همچنین اعضای ستاد ویژه این اداره کل باحضور در کاروانهای مختلف بر چگونگی ارائه خدمات به زائران در طول سفر نظارت کردند.