شناسهٔ خبر: 127053 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه ستاد بازآفرین شهرستان اسلامشهر و توسط محمد آئینی انجام شد:

تبیین بسته جدید ابلاغی شهرسازانه در حوزه بافتهای ناکارآمد شهری

آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ضمن بازدید از بافتهای فرسوده و سکونتگاههاهی شهرستان اسلامشهر در جلسه ستاد بازآفرینی این شهرستان حاضر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، محمد آئینی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران عصر روز گذشته از بافت سکونتگاهی نوروزآباد در منطقه احمدآباد مستوفی شهرستان اسلامشهر ، محله میان آباد (شهرک امام حسین) و محلات سکونتگاهی بخش چهاردانگه با همراهی دکترشریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی، حیدری شهردار و حبیبی فرماندار اسلامشهر بازدید کرد و سپس در جلسه ستاد بازآفرینی این شهرستان در محل فرمانداری حاضر شد.
وی در این جلسه ضمن تبیین بسته 19 بندی جدید ابلاغی وزیر راه و شهرسازی در حوزه بافتهای فرسوده از شهرداران شهرهای اسلامشهر،احمدآباد مستوفی و چهاردانگه خواست تا در فرآیند صدور پروانه با چابکی و سرعت عمل کنند.
آئینی افزود: برای سه پروژه خانه فرهنگ ، سوله مدیریت بحران و سالن ورزشی چند منظوره محله میان آباد نیاز به تخصیص اعتبار ویژه است که می بایست جزء پروژه های پراهمیت اقدام مشترک مصوب ستاد بازآفرینی شهرستان باشد و وارد فرآیند عملیاتی و تسریع زمان بهره برداری شود. 
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری به برگزاری منظم جلسات ستاد بازآفرینی ،پی گیری پروژه های اقدام مشترک، فعال شدن تمام اعضاء ستاد و بازبینی مجدد پروژه ها تاکید کرد و گفت: شهرداری باید معتمدین محلات و سرمایه گزاران را برای حضور و حرکت در بافتهای فرسوده فعال کند.