شناسهٔ خبر: 127063 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس مرکز مدیریت راه های استان اصفهان:

۱۳هزار و ۶۴۵ کیلومتر عملیات برفروبی توسط عوامل راهداری در ۲۴ ساعت اخیر

برفروبي 13 هزار كيلومتر استان اصفهان مریم تاکی، رییس مرکز مدیریت راه های استان اصفهان از برفروبی حدود ۱۳ هزار ۶۴۵ کیلومتر توسط عوامل راهداری در پی بارش نزولات آسمانی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ رییس مرکز مدیریت راه های استان اصفهان با توجه به بارش نزولات آسمانی در شبانه روز گذشته اظهار کرد: حدود ۱۳ هزار و ۶۴۵ کیلومتر عملیات برفروبی توسط عوامل راهداری در  ۲۴ ساعت اخیر انجام گرفت.

وی افزود: در طول شبانه روز گذشته در محورهای شهرستانهای شمال غرب- غرب- جنوب غرب و جنوب استان و محورهای کوهستانی شهرستانهای کاشان، نطنز و نائین بارش برف و در سطح استان بجز شهرستان خور و بیابانک شاهد بارش باران بودیم.

تاکی با بیان اینکه در عملیات برفروبی شبانه روز گذشته از ۲۹۱ دستگاه ماشین‌آلات راهداری استفاده شده است، تصریح کرد: این عملیات با تلاش حدود ۳۹۶ نفر از عوامل راهداری استان صورت گرفته است.

رییس مرکز مدیریت راه های استان اصفهان گفت: به تعداد ۶ هزار و ۴۳ دستگاه خودرو در مسیر مانده در این عملیات کمک رسانی شده و ۲ هزار و ۱۰۵ تن شن و نمک نیز در عملیات راهداری زمستانی شبانه روز گذشته مصرف شده است.