شناسهٔ خبر: 127067 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

 مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان عنوان کرد:

تردد بیش از ۳ میلیون مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی

پایانه مرزی سرو مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تردد بیش از ۳ میلیون مسافر از پایانه های مرزی استان در طول ده ماهه اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون با اشاره به تردد این تعداد مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی گفت: با توجه به بهبود شرایط کرونائی نسبت به سالهای گذشته و همچنین بهبود راه های دسترسی به مرز ها شاهد افزایش چشمگیر تردد مسافر از پایانه های مرزی استان بوده ایم.

آرامون افزود: میزان تردد در مرز های آذربایجان غربی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش بسیار چشمگیری داشته است که این رقم به ۳۳۸ درصد می رسد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان ۱۰ ماهه تعداد ۱۷۵۴۵ اتوبوس وظیفه حمل و نقل مسافر را بر عهده داشتند که این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته  افزایش ۷۷۶ درصدی داشته است.

آرامون خاطر نشان کرد: پایانه مرزی رازی با تردد بیش از یک میلیون مسافر رتبه اول را در بخش مسافر به خود اختصاص داده و بازرگان و تمرچین به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.