شناسهٔ خبر: 127069 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان وزارت راه و شهرسازی به مناسبت دهه فجر

مسابقات ورزشی به مناسبت ایام فرخنده دهه فجر ، مسابقات ورزشی بین کارکنان ستادی و سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با هدف افزایش فعالیت جسمی و ایجاد شور و نشاط در بین کارکنان ستادی و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی  به همت مرکز بسیج  مقاومت و اداره کل خدمات،رفاه و پشتیبانی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد که پس از چند روز رقابت تنگاتنگ با معرفی افراد برتر به کار خود پایان داد.

این مسابقات در رشته های آمادگی جسمانی، دارت و تنیس روی میز در بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

 از نفرات برتر (اول تا سوم)  این مسابقات تجلیل به عمل آمد که اسامی برندگان به شرح زیر است:‌

در بخش دارت برادران امیرحسین ربیعی ، حسین عسگری، محمد جواد حصاری حائز رتبه های برتر این رشته شدند. همچنین از مجید روزبهانی جانی داور مسابقه تقدیر به عمل آمد .

در بخش آمادگی جسمانی برادران محمد رضا قربانی نیک، حسین فرمانبردار و ابراهیم حاتمی حائز رتبه های برتر این رشته  شدند. همچنین از داریوش غنی زاده داور مسابقه تقدیر به عمل آمد.

در بخش تنیس روی میز برادران علی قربانی،‌پرویز سیفی و محمد محمودی حائز رتبه های برتر این رشته شدند . همچنین از سعید قرآنی داور مسابقه تقدیر به عمل آمد.

در بخش مسابقات دارت خواهران فاطمه آقازاده ، فرزانه دارایی و مریم انصاری حائز رتبه های برتر این رشته شدند. همچنین از داور مسابقه تقدیر بعمل آمد.

در بخش مسابقات تنیس روی میز خواهران ندا منصوری،‌سارا شاددل و طاهره گرشاسبی حائز رتبه های برتر این رشته شدند . همچنین از داور مسابقه زهرا مهدوی تقدیر به عمل آمد

شایان ذکر است در مسابقات فوتسال تیم های آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ، شهرهای جدید هشتگرد و سازمان بنادر و دریانوردی به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند. همچنین از سعید قرآنی داور مسابقات تقدیر بعمل آمد