شناسهٔ خبر: 127083 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دبیر شورای فرهنگی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کرد؛

تببین معارف علوی و ترویج آموزه های غدیری با برگزاری جلسات فرهنگی مدون در دستور کار قرار دارد

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی دبیر شورای فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب اداره کل راه و شهرسازی استان در نشست این شورا بر گسترش فرهنگ ترویج و تعمیق امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب تاکید و از تببین معارف علوی و ترویج آموزه های غدیری با برگزاری جلسات مدون و هدفمند فرهنگی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)؛ حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به وظایف تخصصی شورای فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: با تشکیل کمیسیون معماری و طراحی شهری نسبت به اجرایی کردن مصوبات 427 و 820 شورای عالی فرهنگی و مناسب سازی ساخت مسکن با معماری اسلامی، طرح حمایت از خانواده و جوان سازی جمعیت، کمک به تسهیل ازدواج و ارایه پیشنهادهایی در راستای حمایت از زنان سرپرست خانواده گام برداریم.

وی یکی از وظایف شورای امر به معروف و نهی از منکر آسیب شناسی و ارایه راهکار جهت کاهش منکرات و ترک فعل در دستگاه اجرایی اعلام که اجرایی نمودن آن باعث افزایش رضایتمندی مردم خواهد شد.

ذبیحی معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز در ادامه جلسه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی بر تعاملات مناسب در سایه آرامش در ارتباطات فی مابین کارکنان و ارباب رجوعان تاکید کرد.

از مهمترین مواردمطرح شده در این جلسه، برگزاری دوره آموزشی جهت نیروهای جدید ورود، تشکیل کمیسیون معماری و طراحی شهری و مناسب سازی نقشه های ساخت مسکن با معماری اسلامی، تجهیز و مناسب سازی نمازخانه ها جهت استفاده معلولین و تعویض لامپ های روشنایی آنها، ابلاغ طرح به دستگاه های زیر مجموعه به همراه اقدامات ایجابی و سلبی طبق مصوبات بود.