شناسهٔ خبر: 127097 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها صورت گرفت؛

بازدید از فرودگاه اردبیل

فرودگاه اردبیل معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از فرودگاه اردبیل بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از فرودگاه اردبیل بازدید کرد.

 سیدی به همراهی فرشید گلیج معاون عملیات فرودگاهی، ضمن حضور میدانی در فرودگاه اردبیل از برج مراقبت، ساختمان سپاه و پلیس، تجهیزات روشنایی باند، تجهیزات فنی و ساختمان و تجهیزات ایمنی و آتش نشانی بازدید کرد.

معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، در این سفر نسبت به رفع مشکلات فرودگاه اردبیل دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران سیدی در جریان این بازدید، دیدار صمیمانه ای با کارکنان اداره کل فرودگاه‌های اردبیل داشت و ضمن خداقوت به آنان بر اهمیت بحث رفاه و معیشت کارکنان فرودگاهی در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل در این بازدید، معاون وزیر را همراهی کرد و درخصوص آخرین وضعیت فرودگاه و نیز تجهیزات آن توضیحاتی را ارائه کرد.