شناسهٔ خبر: 127138 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اعلام کرد:

سقوط بهمن در محور سروآباد_پاوه ۸۰ خودرو را گرفتار کرد

ریزش بهمن مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: سقوط بهمن سنگین در محور سروآباد-اورامان-پاوه ، ۸۰ خودرو را گرفتار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان) فرزاد حسنی از سقوط بهمن سنگین در محور سروآباد-اورامان-پاوه و گرفتار شدن ۸۰ خودرو در این مسیر خبر داد و اظهار داشت: سقوط بهمن بر روی یکی از دستگاه‌های برفروب موجب مسدود شدن این محور شد.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون گردنه‌ ژالانه اورامان مسدود است، افزود: به دلیل وقوع بهمن در این گردنه یک دستگاه برف‌روب در زیر برف گرفتار شد که با واکنش سریع راهداران، راننده نجات پیدا کرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌‍ ای استان کردستان با بیان اینکه اکنون نیروهای راهداری مشغول پاکسازی بهمن در این محور بوده و تردد تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است؛ تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه هیچ‌گونه خسارت جانی به دنبال نداشته اما باعث گرفتاری برخی از رانندگان شد.

وی از تمامی هموطنان درخواست کرد که از سفرهای غیرضروری به این محورهای کردستان خودداری کرده و در صورت نیاز، حتماً از طریق سامانه ۱۴۱ اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از وضعیت راه‌ها اطلاع پیدا کنند.

حسنی یادآور شد: مسافران قبل از شروع سفر از همراه داشتن تجهیزات ایمنی مانند زنجیرچرخ، وسایل گرمایشی و البسه گرم اطمینان حاصل کنند