شناسهٔ خبر: 127167 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حوزه جاده ای در هفته‌ای که گذشت؛

بسیج تمامی امکانات، نیروها و ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکلات محورهای کوهرنگ/اختصاص ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه راه‌های اردبیل

جاده ای در هفته ای که گذشت بسیج تمامی امکانات، نیروها و ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکلات محورهای کوهرنگ و اختصاص ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه راه‌های اردبیل از مهمترین اخبار حوزه جاده ای در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ مهمترین اخبار حوزه جاده ای در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

بسیج تمامی امکانات، نیروها و ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکلات محورهای کوهرنگ

وزیر راه و شهرسازی از بسیج تمام امکانات، نیروهای انسانی و ظرفیت‌های در اختیار وزارت راه و شهرسازی برای رفع مشکلات محورها و معابر شهرستان کوهرنگ در پی برف سنگین اخیر در این منطقه خبر داد.

جابجایی ۵۷۶۲ هزار تن بار از خراسان جنوبی به نقاط مختلف کشور 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از جابجایی ۵۷۶۲ هزار تن بار توسط ناوگان حمل و نقل سنگین از مبدأ استان به نقاط مختلف کشور خبرداد.

تقاطع غیر همسطح کنارگذر رحیم آباد_ کلاچای درگیلان به بهره برداری رسید

تقاطع غیر همسطح کنارگذر رحیم آباد_ کلاچای عصر دیروز با حضور استاندارگیلان، مدیرکل راه وشهرسازی و جمعی از مدیران استانی و محلی گشایش وبه بهره برداری رسید.

جابه جایی نزدیک به ۹۷۲ هزار مسافر در پایانه های مسافری استان سمنان

رئیس اداره حمل و نقل کالا و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: پایانه های مسافری استان سمنان در ده ماهه سال جاری با بیش از ۱۴۵ هزار سفر در جابه جایی ۹۷۲ هزار مسافر فعالیت داشته است.

افتتاح ۱۰ کیلومتر دیگر از باند دوم محور مشهد- فریمان-تربت جام- دوغارون 

مدیر کل ساخت وتوسعه راه های منطقه شمال شرق از افتتاح بخشی از بزرگراه مشهد-دوغارون خبر داد و گفت:‌ ۱۰ کیلومتر دیگر از باند دوم محور مشهد- فریمان-تربت جام- دوغارون با هدف اتصال مناطق پرجمعیت استان خراسان رضوی و افزایش ظرفیت های ترانزیتی بین المللی به کشور افغانستان زیر عبور قرار گرفت.

اختصاص ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه راه‌های اردبیل

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت : در سال جاری و از ردیف های مختلف اعتباری ۷۵۰ میلیارد تومان برای توسعه راه های مواصلاتی و بزرگراهی استان اردبیل اختصاص یافته است.

بهسازی و روکش نزدیک به ۷۰۰ کیلومتر از محورهای خراسان جنوبی 

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اجرای حدود ۷۰۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در جاده های استان طی ۱۰ ماه اخیر خبرداد.