شناسهٔ خبر: 127285 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعزام ماشین‌آلات برفروبی راهداری البرز به شهرستان کوهرنگ

اعزام ماشین آلات راهداری به شهرستان کوهرنگ معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از اعزام تعدادی از تجهیزات و ماشین‌آلات برفروبی استان به شهرستان کوهرنگ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، حمید پرورشی اظهار کرد: باتوجه به حجم سنگین بارش برف در شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری، برای کمک‌رسانی هرچه سریعتر به مردم و اجرای عملیات برفروبی و پاکسازی راه‌ها مقرر شده تا استان‌هایی که امکان اعزام دستگاه و ماشین‌آلات برفروبی را به این منطقه دارند نسبت به اعزام ماشین‌آلات خود اقدام کنند.

وی افزود: در این راستا اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان البرز نیز باتوجه به امکانات موجود دو دستگاه کامیون کمپرسی و یک دستگاه تریلی کمرشکن را برای کمک‌رسانی به عملیات بازگشایی جاده‌ها و معابر برفی به روستای چلگرد شهرستان کوهرنگ اعزام کرده است.

این مسئول توضیح داد: ماشین‌آلات راهداری اعزامی تا بازگشایی محورهای برف‌گیر دراین شهرستان می‌مانند و پس از اتمام ماموریت خود به البرز باز می‌گردند.

پرورشی توضیح داد: باتوجه به کوهستانی‌بودن برخی محورهای مواصلاتی البرز، احتمال بارش برف و ضرورت آماده‌باش تجهیزات و ماشین‌آلات برای راهداری زمستانی جهت پاکسازی و برفروبی راه‌ها، به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که وقفه‌ای در ارائه خدمت به مردم ایجاد نشود و راه‌های استان به سرعت برفروبی شود.