شناسهٔ خبر: 127286 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی از اول اسفند در البرز آغاز می‌شود

پیش فروش بلیت نوروزی معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نورزی از اول اسفند خبر داد و گفت: فعلا درباره افزایش قیمت بلیت‌ها تصمیم‌گیری نشده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، میثم قدمی با بیان اینکه امسال به دلیل همزمان شدن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان طرح نوروزی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زودتر از سال‌های گذشته آغاز می‌شود، افزود: باتوجه به اینکه احتمالا سفرهای نوروزی در هفته پایانی اسفندماه آغاز می‌شود، امسال پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی نیز زودتر از سال‌های قبل است.

وی افزود: عرضه بلیت از ابتدای اسفند آغاز می‌شود که عمدتا به صورت غیرحضوری خواهد بود، اما از هفتم اسفند پیش‌فروش حضوری نیز از سوی دفاتر فروش شرکت‌های حمل و نقل و همچنین در پایانه‌های مسافری انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل راهداری البرز با بیان اینکه هنوز درباره افزایش قیمت بلیت سفرهای نوروزی تصمیم‌گیری نشده، عنوان کرد: کانون مرکزی انجمن‌های صنفی رانندگان درخواست افزایش قیمت‌ها را داشته‌ که این مورد در دست بررسی است.

قدمی در پایان از آماده باش ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان برای سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: تمام برنامه‌ریزی‌ها انجام شده است تا با به‌کارگیری ظرفیت‌های موجود نسبت به ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی اقدام شایسته صورت بگیرد.