شناسهٔ خبر: 127345 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره حقوقی راهداری و حمل و نقل جاده ای:

بیشتر تخلفات رانندگان در کمیسیون ماده ۱۱ گلستان منجر صدور رای شده است

گلستان رئیس اداره حقوقی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با توجه به پیامدهای فرهنگی و آموزشی رسیدگی به تخلفات بخش حمل و نقل در کمیسیون های مرتبط، گفت: بیش از دو سوم پرونده تخلفات رانندگان رسیده به کمیسیون ماده ۱۱ طی ۱۰ ماهه سال جاری منجر به صدور رای شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، مهدی یوسفی نژاد رئیس اداره حقوقی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: اکثر تخلفات شرکت ها و مالکان ناوگان نیز که به ترتیب در کمیسیون های مواد ۱۲ و ۱۴ رسیدگی شده و منتهی به اخذ تصمیم شده است.

وی، تعداد پرونده های تخلف شرکت ها را بیش از ۲۶ پرونده و تعداد پرونده های تخلف مالکان را بیش از ۱۰ پرونده در طول ۱۰ ماه گذشته سال ۱۴۰۱ اعلام کرد و گفت: تعدادی پرونده دیگر نیز در مراحل رسیدگی قرار دارد.

به گفته یوسفی نژاد، کاهش تخلفات در کمیسیون های مربوطه در سال جاری از دیگر پیامدهای رسیدگی به تخلفات بخش حمل و نقل بوده است.

رئیس اداره حقوقی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اظهارداشت: با تاکید مدیرکل محترم روند رسیدگی به تخلفات رسیده به کمیسیون های نامبرده در کمترین زمان ممکن و با رعایت قوانین و اجرای عدالت و جلوگیری از تضییع حقوق عامه و نیز رعایت حقوق دولت و دستگاه متبوع صورت گرفته است.