شناسهٔ خبر: 12737 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در همایش فرصت‌های سرمایه گذاری صورت گرفت؛

ارائه فرصت‌های سرمایه گذاری شهرهای جدید به سرمایه گذاران جدید در پنل تخصصی

پنل تخصصي معرفي پروژه‌هاي شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری پنل تخصصی شرکت عمران شهرهای جدید به منظور معرفی فرصت های سرمایه گذاری این بخش به سرمایه گذاران برگزار شد.

به گزارش ستاد همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در حمل و نقل، مسکن و شهرسازی، عصر امروز یکشنبه ۱۲ مهر دومین پنل تخصصی ارائه فرصت‌های سرمایه گذاری در شهرهای جدید به ریاست محسن نریمان مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و معاون وزیر راه و شهرسازی و با حضور اعضای هیأت مدیره این شرکت برگزار شد.

در این پنل تخصصی جزئیات پروژه‌های سرمایه گذاری در شهرهای جدید صدرا، هشتگرد، بینالود و گلبهار در اختیار سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش در نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری در حمل و نقل، مسکن و شهرسازی ۵۰ پروژه در شهرهای جدید برای سرمایه گذاری به سرمایه گذاران داخلی و خارجی معرفی شد که ارزش این پروژه ها ۱۸ میلیارد یورو است.

احداث شهر جدید طیس، قطار برقی شهرهای جدید، محله پایدار هشتگرد، برزن چهارم فولادشهر، محلات مسکونی مجلسی، برج های مسکونی بهارستان، راسته بازار پرند، مجتمع تجاری خلیج فارس پردیس، بیمارستان ۸۰۰ تختخوابی گلبهار، دهکده ورزش و سلامت گلبهار، دهکده توریستی و ورزشی صدرا و پارک سلامت شهر جدید بینالود از پروژه های ارائه شده شرکت عمران شهرهای جدید برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی در این همایش بود.

نخستین پنل تخصصی معرفی فرصت های سرمایه گذاری در شهرهای جدید ایران شنبه ۱۱ مهر برگزار شد./

نظر شما