شناسهٔ خبر: 127383 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوشهر خبر داد:

نصب بیش از ۲۵۰۰ تابلو و علائم ایمنی در جاده‌های مرکز استان

نصب بیش از 2500  تابلو و علائم ایمنی در جاده‌های مرکز استان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوشهر گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۵۰۰ هزار تابلو و علائم اخطاری و انتظامی در جاده‌های مرکز استان نصب شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوشهر گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۵۰۰ هزار تابلو و علائم اخطاری و انتظامی در جاده‌های مرکز استان نصب شده است.

باقر امیری اظهار کرد: با هدف ایمن سازی راه‌های مرکز استان، از ابتدای سالجاری ۲۵۰۰ هزار تابلو مسیر نما یا تابلوهای انتظامی و اخباری در بزرگراه خلیج فارس و محور ساحلی بوشهر- گناوه و محورهای روستایی شهرستان نصب شده است.

وی با اشاره به جنس کامپوزیتی تابلوها برای پیشگیری از سرقت، افزود: همچنین نصب ۲۵۰ عدد تابلو جهت نما در بزرگراه خلیج فارس و بزرگراه سیراف، تعمیر و بازسازی۲۵۰. متر مربع از تابلوهای حوزه استحفاظی، نصب ۲۵۰ عدد استوانه ایمنی در تقاطع های حادثه خیز، نصب ۱۲۰۰ عدد چشم گربه ای یک طرفه در بزرگراه سیراف از دیگر اقدامات در راستای ارتقای ایمنی جاده ای بوده است.

به گفته امیری، اجرای ۳ کیلومتر روشنایی طولی در بزرگراه سیراف (حدفاصل کمربندی چغادک) از شاخص ترین اقدامات سال گذشته بوده که طی سال آینده نیز بخش دیگری از این کمربندی روشن خواهد شد.