شناسهٔ خبر: 127396 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در صورت عدم مراجعه صاحبان:

تابلوهای تبلیغاتی فاقد مجوز در حاشیه راه های خوزستان تعیین تکلیف می شوند

تابلو غیرمجاز معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: تا نیمه اسفند ماه سال جاری در صورت عدم مراجعه و تعیین تکلیف از سوی صاحبان، تابلوهای تبلیغاتی فاقد مجوز در حاشیه راه ها تحت مالکیت اداره کل قرار می گیرند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، زینب اورکی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲۶ تابلوی غیرمجاز در حاشیه راه های استان شناسایی شده اند، اظهار کرد: طبق قانون، نصب و استقرار تابلو در حریم راه ها مستلزم رعایت تمامی نکات ایمنی و با اجازه وزارت راه و شهرسازی است.

وی با بیان اینکه مجوز ساخت، نصب و بهره برداری این تابلوها بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است، افزود: نصب تابلو در حاشیه راه‌ ها مستلزم دارا بودن ضوابط استانداردی مانند ابعاد تابلو، اندازه حروف، مکان نصب فاصله از تقاطع های اصلی، فاصله از علایم راهنمایی و رانندگی است.

اورکی بیان کرد: با توجه به اینکه تعدادی از تابلوهای موجود در محورهای استان فاقد مجوز و قرارداد با این اداره کل هستند و تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری در صورت عدم مراجعه و تعیین تکلیف از سوی صاحبان، این تابلوها به صورت اموال دولتی به حساب آمده و تحت مالکیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار می گیرند.