شناسهٔ خبر: 127401 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی تشکیل شد

تجلیل و تکریم از کارکنان جانباز ستاد وزارت راه و شهرسازی همزمان با اعیاد شعبانیه

برگزاری شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی، یکم اسفند ۱۴۰۱ شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی با تشکیل جلسه به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه مصوب کرد که از کارکنان جانباز همزمان با اعیاد شعبانیه تجلیل و تکریم شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی به ریاست ایمان اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع یکم اسفند ماه ۱۴۰۱ تشکیل و برای برنامه های اسفندماه ستاد وزارتخانه تصمیمات لازم را اتخاذ کردند.
در این جلسه مقرر شد با هماهنگی دفتر امور ایثارگران و با تشکیل یک هیات به طور حضوری جهت اهداء لوح و شاخه گل از همکاران جانباز معزز تجلیل و تکریم  و جشن نیمه شعبان برگزار شود.
همچنین در تاریخ ۶ اسفند مصادف با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز کلیه همکاران در محل در ورودی ستاد وزارتخانه پذیرایی شوند و مقرر شد در ایام مبارک شعبانیه فضا سازی محیطی انجام شود.
مقرر شد ستاد اقامه نماز برای برگزاری اعیاد شعبانیه (۶و۷ اسفند) مراسم سخنرانی و مولودی خوانی در محل نمازخانه شهید دادمان برنامه ریزی و اجرا شود
شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی برگزاری نیمه شعبان، انتشار محتواهای مرتبط با اعیاد شعبانیه، توجه به موضوع درخت کاری در افتتاحیه های طرح نهضت ملی مسکن و ابلاغ این موضوع به مجریان این طرح در سازمان ها و شرکت‌های تابعه، برنامه ریزی برای تهیه جهیزیه ویژه خانواده های مستمند وتهیه بسته های کمک معیشتی در ماه مبارک رمضان و ارسال کمک های مادی و همچنین اعزام گروه فنی برای کمک به منطقه زلزله زده خوی و تدوین برنامه راهبردی سال ۱۴۰۲ را مصوب کرد.