شناسهٔ خبر: 127466 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

بیش از ۳ هزار پروانه عبور بارهای ترافیکی طی ۱۱ ماه امسال در بوشهر صادر شد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  بوشهر معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از صدور ۳ هزار و ۳۳۳ پروانه عبور بارهای ترافیکی در استان از ابتدای سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) مهدی شهابی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از صدور ۳ هزار و ۳۳۳ پروانه عبور بارهای ترافیکی در استان از ابتدای سالجاری خبر داد و گفت: پروانه عبور بارهای ترافیکی مربوط به آن دسته از بارهایی است که ابعاد و وزن آنها بیش از حد استاندارد بوده و برای تردد در جاده ها باید مجوز از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای داشته باشند.

شهابی عنوان کرد: همچنین ۳۳۹  مورد تخلف اضافه بار کامیون ها در محورهای استان طی ۱۱ ماهه سال جاری شناسایی و جهت اعمال قانون به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع شده است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای بوشهر یادآور شد: کار کنترل و شناسایی ناوگان باری متخلف تناژ اضافه به صورت مستمر و در قالب گشت‌های مشترک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان انجام می‌شود.