شناسهٔ خبر: 127470 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خبر داد:

جابجایی بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ مسافر توسط ناوگان جاده‌ای بوشهر

جابجایی مسافر توسط ناوگان جاده‌ای بوشهر مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: طی ۱۱ ماهه سال‌جاری بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان بوشهرجابجا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) عبدالکریم اخترشناس مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: طی ۱۱ ماهه سال‌جاری بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان بوشهرجابجا شده است.

اخترشناس اظهار کرد: جابجایی این میزان مسافر در قالب ۲۸۱ هزار و ۳۵ سفر انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: بوشهر یکی از جوانترین ناوگان حمل و نقل کشور را دارد که در قالب ۳۸ شرکت، ۱۲۳۵ دستگاه اتوبوس و ۱۷۳۰ راننده فعالیت می کنند.

اخترشناس ضمن تاکید بر ضرورت ایمنی در جابجایی مسافرافزود: سیاست این اداره کل، حمل ایمن مسافران است و در این راستا نظارت مضاعفی بر نحوه عملکرد شرکت ها و ناوگان عمومی انجام می شود.

وی در پایان افزود: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافربین شهری از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و درصورت لزوم درکمیسیون‌های مربوط به تخلف شرکت ، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه رسیدگی شود.