شناسهٔ خبر: 127474 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبرداد؛

آغاز پیش فروش بلیت های نوروزی اتوبوس از اول اسفند ماه در آذربایجان غربی

IMG_0275 (2).jpg  رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: پیش فروش بلیت های نوروزی اتوبوس برای ٢٤ اسفند تا ١٥ فروردین ماه ۱۴۰۲ از امروز همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، شمس الدین صدیق نیا رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار کرد: امسال آغاز طرح نوروزی جابجایی مسافر از ۲۴ اسفند ماه انجام می شود که دلیل زودتر آغاز شدن آن نسبت به سال های گذشته نیز آغاز ماه مبارک رمضان از چهارم فروردین ماه است.

وی ادامه داد: با توجه به علاقه مسافران نوروزی برای رسیدن به موطن خود و انجام فریضه روزه ،برنامه ریزی برای اول سفرهای نوروزی منسجم تر پیش بینی شده است زیرا تقاضای بیشتری در این بازه زمانی وجود دارد.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی تصریح کرد: فروش بلیت غیر حضوری و اینترنتی از ابتدای اسفند ماه و از هفتم اسفند ماه نیز به صورت اینترنتی و حضوری در محل پایانه های مسافربری و دفتر های فروش شرکت ها انجام خواهد شد.

صدیق نیا در پایان خاطر نشان کرد:در حال حاضر تعداد ۸۲ شرکت حمل‌ونقل مسافربری و تعداد ۳۷۴۲ دستگاه انواع ناوگان مسافربری در استان آماده خدمات رسانی به مسافرین محترم در ایام نوروز هستند