شناسهٔ خبر: 127534 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در نشست مشترک مرکز آموزش مدیریت دولتی با وزارت راه و شهرسازی تاکید شد ؛

لزوم هم افزایی در جهت استقرار نظام شایستگی در سیستم اداری کشور

اسلامیان در نشست مشترک مرکز آموزش مدیریت دولتی با وزارت راه و شهرسازی بر لزوم هم افزایی در جهت استقرار نظام شایستگی در نظام اداری کشور تاکید شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ،صبح روز چهارشنبه سوم اسفند ماه، نشستی مشترک مابین رییس مرکز آموزش دولتی و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه وشهرسازی  پیرامون ایجاد استخر استعداد و بانک اطلاعاتی مدیران و نیز طراحی آموزش های کاربردی کارکنان و همچنین هوشمندسازی در ساختمان استاد نجات الهی مرکز آموزش دولتی برگزار شد.

در این نشست، طرفین درخصوص استقرار نظام شایستگی و استفاده از سرمایه‌های انسانی و آگاهی از ظرفیت‌ها و ‏‏استعدادهای مدیریتی در راستای تشکیل و غنی‌سازی بانک اطلاعات مدیران حرفه‌ای به گفتگو پرداختند.

‏همچنین در این نشست  رضایی معاون پژوهشی مرکز آموزش مدیریت دولتی بر ظرفیت و توانمندی مطلوب وزرات راه و شهرسازی در زمینه استقرار نظام شایستگی و استفاده از سرمایه‌های انسانی بر لزوم هم افزایی بیشتر تاکید کرد.

در ادامه جلسه، اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه وشهرسازی  به پیشینه و فرایندهای اجرایی بانک ‏اطلاعات مدیران،اشاره و بر لزوم  تعامل مؤثر بین وزارت راه و شهرسازی و مرکز آموزش مدیریت دولتی در جهت رفع نیاز نظام اداری به یک جریان جدید مدیریتی مبتنی بر خواست های کشور در تطابق با گام دوم انقلاب اسلامی بر استفاده از ظرفیت نخبگان جهت تحقق این امر  تاکید کرد.

همچنین  نظرپور معاون آموزشی مرکز آموزش مدیریت دولتی در این نشست از همکاری و حسن نظر وزارت راه و شهرسازی در استفاده از ظرفیت نخبگان قدردانی کرد.

گفتنی است دوره دوم طرح شهید مصطفی موسوی در راستای تاکید مقام‌ معظم رهبری و برای اجرای وعده‌های دولت مردمی سیزدهم، برای جذب و استفاده از نخبگان در دولت توسط سازمان امور اداری و استخدامی و بنیاد ملی نخبگان در حال اجراست که سازمان بنادر و دریانوردی وزارت راه و شهرسازی میزبان این تخبگان عزیز است.