شناسهٔ خبر: 127575 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی بیان کرد

لزوم ایده پردازی، کارآفرینی و حضور مؤثر در عرصه های رقابتی سازندگی کشور توسط مهندسان

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در پیامی به مناسب روز مهندس یادآور شد: مهندسان در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار نقش کلیدی و اثر گذار دارند و لزوم خلاقیت، ایده پردازی، کارآفرینی، حضور مؤثر در عرصه های رقابتی، سازندگی ایران اسلامی، از مقوله های اساسی پیش روی جامعه مهندسی کشور است.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی عباس یوسف زاده مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در پیامی روز مهندسی را به جامعه مهندسی کشور بویژه مهندسان استان تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
باسمه تعالی 
نگاه علمی و تخصصی به موضوعات و مسایل روزمره زندگی بشر همواره در تمام اعصار و زمان اهمیت ویژه ای داشته است، و در این زمینه ایرانیان در زمره پیشگامان محسوب شده  و اندیشه های ناب، نگاه تیزبینانه دانشمندان تاریخ پرافتخار ایران اسلامی نظیر خواجه نصیرالدین طوسی مؤید این ادعاست.
مهندسان به عنوان سرمایه های تخصصی کشور، در عرصه های علمی جامعه و ایجاد توانمندی های عمرانی  در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار نقش کلیدی و اثر گذار دارند.
لزوم خلاقیت، ایده پردازی، کارآفرینی، حضور مؤثر در عرصه های رقابتی، سازندگی ایران اسلامی، از مقوله های اساسی پیش روی جامعه مهندسی کشور است.  
امروز مردم باید طعم واقعی خدمات با کیفیت و حرفه ای را بچشند و نظام مهندسی موظف به  ارایه خدمات مطلوب  و  دفاع از حقوق فنی  مردم در حوزه های مرتبط است.
 بنده ضمن تبریک روز مهندس به همه مهندسان متعهد ایران اسلامی علی الخصوص مهندسان گرانقدر استانمان، برای همه عزیزان و خانواده های محترمشان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.