شناسهٔ خبر: 127634 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل روز مهندس را تبریک گفت؛

تاثیر مستقیم مهندسان در توسعه عرصه های عمرانی و سازندگی کشور

محبوب حيدري مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در پیامی پنجم اسفندماه روز مهندس را بر تلاشگران عرصه مهندسی ، عمران ، آبادانی و سازندگی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در پیامی پنجم اسفندماه، خجسته زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی و مهندس برجسته تاریخ علم این سرزمین ، خواجه نصیرالدین طوسی ، که به عنوان روز مهندس نامگذاری شده را بر تلاشگران عرصه مهندسی ، عمرانی آبادانی و سازندگی تبریک گفت.

در متن پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به شرح زیر آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجم اسفندماه ، زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی ، خواجه نصیرالدین طوسی ، مناسبتی ارزشمند برای بزرگداشت جایگاه مهندسی و موعدی برای پاسداشت تفکر مهندسانی است که توسعه ‌ساز و تحول‌ آفرین در این عرصه بوده‌اند.

تاریخ پرافتخار ایران اسلامی مفتخر به داشتن دانشمندان و مهندسان فرهیخته ی است که پایه‌گذار تمدن این مرز و بوم بوده‌اند و نقشی اساسی در توسعه ی عمرانی آبادانی و سازندگی کشور داشته و به عنوان سرمایه های تخصصی کشور قادرند با بهره مندی از توانمندی ها و تجارب ارزنده خویش در عرصه‌های گوناگون علمی و مهندسی جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار یاری کنند.

بی شک نقش بی بدیل مهندسان در زندگی مدرن امروز بر کسی پوشیده نیست و بر این باوریم که اندیشه و تلاش خدمتگزاران صدیق عمران و آبادانی ایران اسلامی هیچ گاه از یادها نخواهد رفت.

فرصت را مغتنم شمرده ، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاشگران عرصه مهندسی و ساخت و ساز استان ، این روز پرافتخار را به همه مهندسان متعهد به ویژه مهندسین خانواده بزرگ راه و شهرسازی استان اردبیل ، تبریک عرض نموده ، توفیقات روزافزون این قشر ارزشمند و پرتوان را در کمک به توسعه ، پیشرفت و آبادانی کشور و حضور فعال و ارزشمند و نظارت برکیفیت ساخت و سازها علی الخصوص پروژه های طرح نهضت ملی مسکن و توسعه بزرگراهها و زیرساخت های استان اردبیل از درگاه خداوند متعال خواستارم.