شناسهٔ خبر: 127656 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان:

طرح استقبال ایمن از بهار در طول راه‌های بوشهر آغاز شد

عبدالکریم اخترشناس مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر با اشاره به زمان کوتاه باقیمانده تا سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، گفت: با اجرای طرح ضربتی راهداری محوری درطول راههای شریانی و اصلی، به استقبال ایمن از مسافران نوروزی رفتیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر با اشاره به زمان کوتاه باقیمانده تا سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، گفت: با اجرای طرح ضربتی راهداری محوری درطول راههای شریانی و اصلی، به استقبال ایمن از مسافران نوروزی رفتیم.

اخترشناس در حاشیه بازدید از اجرای این طرح در طول راههای شریانی افزود: در این طرح تا قبل از سفرهای نوروزی راهداران به انجام عملیات راهداری از قبیل لکه گیری هندسی و اصولی آسفالت سطح راهها، مرمت گارد ریل ها، خط کشی راهها، تعویض تابلو و علائم، رنگ آمیزی پایه های تابلو ها، جمع آوری نخاله و زباله از حریم راهها و پاکسازی و زیباسازی جاده ها می پردازند.

به گفته وی، تعمیرات چراغ های چشمک زن،آشکارسازی سرعت گیرها با بازتاب چشم گربه ای و رنگ آمیزی آنها، شستشوی مستمر تابلوها، تعویض بشکه های ایمنی شکسته و میله های ترافیکی فرسوده و سایر امور مرتبط در طول راههای اصلی و شریانی انجام می شود.

اخترشناس طول راههای اصلی و بزرگراهی استان را بالغ بر ۴ هزار کیلومتر بیان کرد و افزود: این طرح بطور مستمر تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.