شناسهٔ خبر: 127659 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آستانه نوروز ۱۴۰۲؛

نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی قزوین شدت می‌گیرد

مجتمع های خدماتی- رفاهی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از طرح تشدید بازرسی و نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی خبر داد و گفت: کمیته نظارت بر مجتمع ها به طور ویژه بر فعالیت و نحوه ارائه خدمات ۳۶مجتمع فعال در استان نظارت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، جواد حق‌لطفی گفت:در بازدید از این مجتمع‌ها تمام بخش‌ها اعم از نمازخانه و آشپزخانه، جایگاه سوخت، ورودی و پارکینگ، رستوران، واحدهای فروش و عرضه مواد غذایی و سرویس بهداشتی مورد بازدید قرار می‌گیرند.

 وی اضافه کرد: این اقدام در راستای اجرای طرح سفرهای نوروزی و ضرورت ایجاد بستر مناسب جهت بهره مندی مسافران از خدمات بهینه و مطلوب مجتمع های خدماتی و رفاهی و تمهیدات پیشگیرانه برای تامین امنیت و سلامت مسافران و کاربران جاده‌ای انجام می‌شود.

حق‌لطفی ادامه داد:در ایام نوروز امسال ۳۶مجتمع خدماتی رفاهی به همراه ۲۵راهدارخانه در سطح راه‌های استان آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی است و برنامه ریزی لازم جهت ارائه هرچه بهتر خدمات در حال انجام است.

وی گفت:جذب حداکثری مسافران و کاربران جاده‌ای به مجتمع ها به منظور برخورداری از استراحت کوتاه مدت، استفاده از امکانات داخل مجتمع‌ها و ارتقای ایمنی سفرهای جاده‌ای از جمله مزایای احداث این مجتمع ها است و تلاش می شود با نظارت و بازرسی مستمر از این اماکن زمینه تحقق آن فراهم شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: مسافران هم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی مجتمع‌ها موضوع را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها و همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ انعکاس دهند.