شناسهٔ خبر: 127697 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

 افزایش تعداد ناوگان باری فعال آذربایجان غربی پس از آغاز طرح ساماندهی

جابر اکبرپور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از افزایش تعداد ناوگان باری فعال در سطح استان پس از آغاز طرح ساماندهی همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، جابر اکبرپور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: پس از اجرای طرح ساماندهی ناوگان باری در سراسر کشور و قانونی کردن فعالیت ناوگان، تعداد ناوگان باری و وانت بار دارای کارت هوشمند در سطح استان افزایش یافته است.

وی بیان کرد: ۳۳۳۰۰  ناوگان در زمینه حمل بار در استان فعالیت دارند که در دی ماه سالجاری ۱۵۱ دستگاه وسیله نقلیه سنگین به این تعداد اضافه شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: تعداد راننده های فعال در بخش باری آذربایجان غربی ۳۰۲۵۲ نفر بوده که نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

اکبرپور اظهار کرد: با توجه به کشاورزی بودن استان، وانت بارها نقش عمده ای در حمل و نقل محصولات کشاورزی بر عهده دارند و با توجه به این حساسیت ۱۶۴۱۱ دستگاه وانت باری در طول ده ماهه سال ۱۴۰۱ ساماندهی شده اند.