شناسهٔ خبر: 127704 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس اعلام کرد؛

آمادگی فرودگاه شیراز برای ارائه خدمات در ایام نوروز ۱۴۰۲/ رضایتمندی مسافران مهم‌ترین اولویت فرودگاه است

فرودگاه شیراز مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس از آمادگی فرودگاه شیراز برای ارائه خدمات در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در این ایام ارائه تسهیلات و خدمات فرودگاهی و افزایش رضایت‌مندی مسافران مهم‌ترین اولویت فرودگاه خواهد بود و تمامی شرکت‌ها و ارگان‌های فرودگاهی در این راستا همکاری لازم را با مسئولان فرودگاه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی جلسه هماهنگی تسهیلات نوروزی با حضور فخرالدین کشاورز مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس، معاونین، فرماندهان پلیس و سپاه حفاظت هواپیمایی و نمایندگان شرکت های هواپیمایی در راستای ارتقاء خدمات ویژه در ایام نوروز و رعایت حقوق مسافران، برگزار شد.
کشاورز با تأکید بر آمادگی کلیه واحدهای فرودگاهی در ایام نوروز ۱۴۰۲ گفت: در این ایام ارائه تسهیلات و خدمات فرودگاهی و افزایش رضایت‌مندی مسافران مهم‌ترین اولویت فرودگاه خواهد بود و تمامی شرکت‌ها و ارگان‌های فرودگاهی در این راستا همکاری لازم را با مسئولان فرودگاه داشته باشند.
مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس در خصوص ارائه خدمات و چگونگی آماده سازی فرودگاه برای ایام نوروز نیز افزود: زیباسازی محوطه(رنگ آمیزی جداول، گل کاری،نصب المان و ترمیم چمن محوطه‌ها)، استفاده از فضاهای تبلیغاتی در راستای تبریک و شادباش ایام نوروز، اجرای سفره هفت سین، نظارت بر عملکرد غرفه‌ها و رعایت مسائل بهداشتی در فست فودها و اغذیه فروشی‌ها، ساماندهی محوطه اپرون، آمادگی کلیه نیروهای عملیاتی و هماهنگی با نیروهای حفاظتی و امنیتی از مهم‌ترین محورهای فعالیت فرودگاه در این ایام خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی فرودگاه شیراز، در ادامه کشاورز بر اجرای طرح و روش‌های اجرایی عفاف و حجاب و همچنین ضرورت رعایت حرمت ماه مبارک رمضان در ایام نوروز تاکید کرد.
وی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بالای سرویس دهی در فرودگاه شیراز، این آمادگی وجود دارد تا به تقاضای شرکت های هواپیمایی جهت انجام پروازهای فوق‌العاده موافقت شود.