شناسهٔ خبر: 127722 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد؛

افزایش دما در بیشتر مناطق کشور

گزارش هواشناسی کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید بر روند افزایشی دما در بیشتر مناطق کشور تا روز پنجشنبه گفت: برای سه روز آینده برای دو شهر کرج و تهران افزایش غلظت آلاینده ها پیش بینی می شود.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه در نواحی جنوبی کشور امروز شاهد بارش باران  خواهیم بود اظهار کرد: برای روزهای دوشنبه و سه شنبه مناطقی چون اصفهان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بارش همراه با رعدو برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه بارش پراکنده در کرمان و سیستان و بلوچستان رخ خواهد داد افزود: روز پنجشنبه بیشتر مناطق کشور از جوی آرام برخوردار خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید بر روند افزایشی دما در بیشتر مناطق کشور تا روز پنجشنبه تصریح کرد: برای سه روز آینده برای دو شهر کرج و تهران افزایش غلظت آلاینده ها پیش بینی می شود.

گودرزی ضمن هشدار به فعالان دریایی به خاطر افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس در دو روز آینده بیان کرد:‌ در این مدت خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

وی آسمان تهران را قسمتی ابری همراه با بارش های پراکنده پیش بینی کرد و یادآور شد: بیشینه دمای پایتخت مثبت ۱۴ درجه و کمینه دما نیز به مثبت ۸ درجه خواهد رسید.

گودرزی سردترین نقطه کشور را فرودگاه اردبیل با منفی ۹ درجه و گرمترین منطقه را راسک استان سیستان و بلوچستان با مثبت ۳۴ درجه اعلام کرد.