شناسهٔ خبر: 127726 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه کمیسیون ماده ۵ بوشهر به منظور بررسی و رسیدگی به ۳۰ پرونده برگزار شد

کمیسیون ماده 5 بوشهر مدیرکل راه وشهرسازی بوشهر گفت: ۳۰ پرونده مربوط به شهرهای برازجان و اهرم با موضوعات تغییر کاربری، اضافه مساحت، حدنصاب تفکیک، و.... در کمیسیون ماده پنج استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر بررسی و منجر به صدور آرا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (بوشهر) سید محمود دستغیبی مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر درباره جزئیات جلسه کمیسیون ماده ۵ بوشهر اظهار کرد: در این جلسه ۳۰ پرونده مربوط به شهرهای برازجان و اهرم مورد بررسی اعضا محترم کمیسیون ماده ۵ استان قرار گرفت.

دستغیبی افزود: این پرونده ها که به منظور رسیدگی و تصمیم گیری که ۲۳ پرونده واصله از شهرداری برازجان و ۷ پرونده مربوط به شهر اهرم در خصوص تغییر کاربری، اضافه مساحت، حدنصاب تفکیک، و.... به بحث و بررسی گذشته و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی بیان کرد: تمام مصوبه های مطرح شده در کمیسیون ماده پنج با رعایت ضوابط شهرسازی ومعماری تعیین تکلیف می شوند و در نهایت با نظر اعضای جلسه مورد تصویب یا مخالفت قرار می گیرند و هر گونه تغییرات در طرح های تفصیلی شهری پس از بررسی و تصویب درکمیسیون ماده پنج ملاک صدور پروانه برای شهرداری ها خواهد بود.