شناسهٔ خبر: 127732 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خبر داد:

پیش فروش بلیت ناوگان مسافربری جاده‌ای بصورت غیرحضوری امکان پذیر است

ناوگان، حمل و نقل، استان مرکزی، بلیت نوروز معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: پیش فروش بلیت ناوگان مسافربری جاده‌ای برای سفرهای نوروزی، بصورت غیر حضوری و از طریق بازارگاههای الکترونیکی، سایت شرکت‌های مسافربری و سامانه‌های مجازی امکان‌پذیر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، علی امیری معاون حمل و نقل این اداره کل از آغاز پیش‌فروش بلیت ناوگان مسافربری جاده‌ای از ابتدای اسفند ماه خبر داد و افزود: متقاضیان پیش خرید بلیت ناوگان مسافربری می‌توانند با مراجعه به بازارگاه‌های الکترونیکی، سایت شرکت‌های مسافربری و سامانه‌های مجازی بلیت مورد نظر خود را تهیه کنند.

وی ادامه داد: خرید بلیت مجازی به راحتی از طریق روش های یاد شده امکان پذیر بوده و متقاضیان می‌توانند پس از تعیین مبدأ و مقصد و پرداخت هزینه، بصورت مجازی پیش خرید بلیت خود را انجام دهند.

امیری خاطرنشان کرد: تاکنون هیچگونه افزایش بهائی برای نرخ بلیت های نوروزی اعلام نشده و در صورت احتمال افزایش نرخ، شرکت‌های مسافربری می‌توانند میزان هزینه مابه التفاوت را مجدد از مردم دریافت کنند.

وی افزود: درصورت تکمیل ظرفیت بلیت فروشی در روز و ساعت مورد نظر، امکان رزرو درخواست متقاضیان نیز وجود دارد تا درصورت تامین ناوگان و ایجاد ظرفیت جدید، بلیت در اختیار مردم قرار گیرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در ادامه گفت: از تاریخ ۷ اسفند امکان پیش خرید بلیت بصورت حضوری نیز از دفاتر شرکت‌های مسافربری امکانپذیر بوده و مردم می‌توانند با مراجعه به مراکز و دفاتر شرکت‌های مسافربری نسبت به پیش خرید بلیت اقدام کنند.