شناسهٔ خبر: 127770 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف کاهش حوادث جاده ای در نوروز ۱۴۰۲:

پویش همراهان سفر ایمن در ۴ مجتمع خدماتی رفاهی گلستان اجرا می شود

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: همزمان با آغاز تعطیلات و سفرهای نوروزی و بمنظور فراهم سازی سفری ایمن برای مسافران و کاهش خطرات و تصادفات جاده ای، طرح پویش همراهان سفر ایمن در ۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی روز یکشنبه در وبینار سراسری هماهنگی طرح پویش همراهان سفر ایمن با حضور مقام عالی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و همکاری ستاد و شوراهای اقامه نماز کشور و استان ها، گفت: برنامه های لازم برای شاد و مفرح بودن و در عین حال غنای معنوی و اجرای هرچه بهتر پویش در این مجتمع ها درحال انجام است.

وی، این مجتمع ها را شامل مجتمع شهید عیسی دایی در محور گرگان-بندرگز، سنایی بین محور گرگان-علی آباد، لوه در محور جنگل گلستان و مجتمع توسلی در محور گنبد-اینچه برون بیان کرد.

رئیس شورای اقامه نماز اداره کل با اشاره به ابلاغ دستورالعمل اجرای این پویش اظهارداشت: علاوه بر این مجتمع ها، آمادگی های لازم جهت پذیرایی مهمانان و مسافران نوروزی در مجتمع های درحال بهره برداری دیگر استان نیز به صاحبان آنها اعلام شده و کنترل ها و نظارت های نامحسوس و میدانی نیز در حال انجام است.

مصدقی از مجتمع ها نیز خواست که نهایت مساعدت را در پاکیزگی و بهداشت و همکاری با مجموعه اداره کل در اجرای این طرح داشته باشند.

رئیس ستاد اقامه نماز گلستان نیز در این وبینار با قدردانی از تلاش های شبانه روزی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: اعزام مبلغ و روحانیون برای ادای فریضه الهی نماز در وقت اذان و همکاری های مرتبط دیگر این طرح در حال برنامه ریزی است.

قاسم محمدی نیز از مجتمع داران خواست که نظارت عالی بر پرسنل جهت نظافت نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی بصورت لحظه ای داشته و تا پایان وقت شرعی نماز، از بازبودن نمازخانه ها مطمئن باشند.

در این وبینار صاحبان ۴ مجتمع مذکور و معاونین و روسای ستادی و شهرستان های تابعه اداره کل نیز حضور داشتند.