شناسهٔ خبر: 127782 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

۷ راهدارخانه و ۲۸ مجتمع خدمات رفاهی استان بوشهر برای سفرهای نوروزی آماده می‌شوند

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: ۷ راهدارخانه در کنار ۲۸ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی استان بوشهر آماده پذیرایی از مسافران نوروزی می شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) سید طالب لواسانی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: ۷ راهدارخانه در کنار ۲۸ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی استان بوشهر آماده پذیرایی از مسافران نوروزی می شوند.

لواسانی در حاشیه بازدید از روند بازسازی و تجهیز راهدارخانه تونل دریاقلی افزود: این راهدارخانه که در مهمترین گذرگاه استان بوشهر و محور شریانی برازجان به شیراز واقع شده، نقش موثری در کنترل و هدایت ترافیک این محور ایفا می کند.

وی با اشاره اینکه اعتبار لازم برای بازسازی این راهدارخانه تامین شده و  به زودی آماده استقبال از مسافران می‌شود ادامه داد: تعمیرات اساسی دراین راهدارخانه از حدود دو ماه پیش شروع شده و شامل بهبود فضای اداری. نمازخانه و سرویس های بهداشتی است.

لواسانی یادآور شد: این راهدارخانه همچنین در بین ۱۰۰ مکان تعیین شده از سوی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور برای فعالیت های فرهنگی و خدمات ویژه به مسافران نوروزی قرار دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر همچنین از فعال بودن ۲۸ مجتمع خدمات رفاهی در استان خبر داد و یادآور شد: این مجتمع ها در ارتقای ایمنی جاده های استان و رضایتمندی مسافران نقش بسزایی ایفا می کنند.