شناسهٔ خبر: 127786 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان مطرح کرد؛

رشد قابل توجه نهضت ملی مسکن کرمان در گرو رفع مشکل اراضی

کارگروه کرمان در کارگروه شورای مسکن استان کرمان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان اظهار کرد: مشکل اراضی شهر کرمان حل شود مشکل طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان از رشد قابل توجه ای برخوردار خواهد شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان بعد از برگزاری جلسه شورای مسکن استان کارگروهی تشکیل و در این راستا جلسه ای در تاریخ یکشنبه مورخ ۱۴۰۱٫۱۲٫۰۷ در محل سالن اجتماعات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با حضور سید مصطفی آیت اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ،رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان ، مدیران کل دستگاه های اجرایی ،معاونت ها و کارشناسان مربوطه برگزار شد.

در این جلسه حافظی ضمن اشاره به اهمیت طرح نهضت ملی مسکن در شهر کرمان گفت: مشکل اراضی مربوط به طرح نهضت ملی مسکن در شهر کرمان حل شود مشکل طرح نهضت ملی مسکن استان کرمان از رشد قابل توجه ای برخوردار خواهد شد.

وی افزود: باید تمهیداتی اندیشیده شود که بتوان هر چه سریعتر مشکلات طرح نهضت ملی استان کرمان را حل نمود و در این راستا مهمترین مسئله حل و فصل نمودن خدمات زیر زیربنایی این طرح می باشد و با ارائه راهکارهایی می توان این مهم را به سرانجام رساند به عنوان مثال با اجرای شبکه فاضلاب شهری می توان مشکل زون آب شهری را حل نمود.

حافظی ادامه داد: خواهشی که از دستگاههای اجرایی مربوطه داریم این است که در این راستا کمک نموده و خود را یکی از بازوهای اجرایی اصلی این طرح بدانند و برای سرانجام رساندن این طرح راهکارهای سازنده ارائه نمایند.

 در ادامه این جلسه اراضی پیشنهادی شهرهای کرمان ،سیرجان، رفسنجان ،بم و زرند مورد بررسی قرار گرفت و در این زمینه تصمیماتی اتخاذ شد.