شناسهٔ خبر: 127787 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در رزمایش جهادگران فاطمی:

راهداران و فعالان بخش حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بحران زلزله خوی را بی چالش سپری کردند

ca2e8395-fa50-4933-87c8-1f187d7662e4.jfif مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در رزمایش جهادگران فاطمی گفت: راهداران و فعالان بخش حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بحران زلزله خوی را بی چالش سپری کردند

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در رزمایش جهادگران فاطمی گفت: علی رغم بارش برف همزمان با زلزله دوم خوی و ریزش آوار به سطح جاده ها هیچگونه انسدادی در مسیر های منتهی به این شهرستان نداشتیم و این امر باعث افزایش سرعت امداد رسانی به این شهرستان شد.

آرامون افزود: از ساعات اولیه وقوع زلزله تمام امکانات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اهم از نیروهای انسانی، ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین برای امداد و آوار برداری بسیج شده و مشغول خدمت رسانی شدند.

آرامون اظهار داشت: به منظور کاهش تلفات مالی و جانی در زلزله و بلایای طبیعی باید برای قبل، حین و بعد از وقوع بحران برنامه ریزی و برای آن تصمیم گیری شود.

وی یادآور شد: راهداری و حمل و نقل جاده ای یکی از معدود دستگاههایی هست که در تمامی صحنه های جهادی، خدمت، امدادرسانی، مقابله با بحران و امور اجتماعی و حتی فرهنگی حضور فعال دارد و این نشان از تاثیرگذاری و نقش بی بدیل این مجموعه است.