شناسهٔ خبر: 127802 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای؛

مسایل پاسگاه‌های پلیس راه و پایگاه‌های راهداری گلستان بررسی شد

گلستان مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و معاون وی با سفر به گلستان، مسایل مربوط به ساختمان های اداری، پاسگاههای پلیس راه و پایگاههای راهداری و راهدارخانه های استان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در بازدید این مقام سازمانی از راهدارخانه جنگل گلستان، پلیس راههای گالیکش، مینودشت و رامیان- آزادشهر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای علی آباد و پاسگاه در حال ساخت پلیس راه گرگان- علی آباد، گفت: با توجه به فرسوده بودن اکثر ادارات و مشاع و مشترک بودن این ساختمان ها با اداره کل راه و شهرسازی،،تامین اعتبارلازم برای بازسازی و نوسازی آنها و احداث پاسگاههای آزادشهر- رامیان و اینچه برون را نیز علاوه بر پاسگاههای موجود پیشنهاد داد.

به گفته وی، در بازدید از پاسگاه در حال ساخت علی آباد –گرگان با حضور مشاور و پیمانکار مربوطه و فرماندهی پلیس راه نیز، دستورات لازم برای افزایش پیشرفت فیزیکی پروژه و تامین منابع مالی بموقع انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از احداث سازه دومنظوره (سوله شن و نمک و محل اسکان راهداران) در پایگاه راهداری گرمابدشت محور توسکستان بعنوان یکی دیگر از پیشنهادات این سفر نام برد.

مصدقی،همچنین بازدید از ساختمان مرکزی اداره کل در سایت اداری استان را هم بعنوان برنامه پایانی سفر این مقام سازمانی بیان کرد و گفت: بدلیل قدیمی بودن ساختمان و کمبود شدید فضاهای اداری درخواست مساعدت جهت احداث ساختمان جدید برای اداره کل با تامین زمین در سایت اداری شد.