شناسهٔ خبر: 127825 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به دعوت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی صورت گرفت؛

اقدامات ستاد سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ تببین شد

اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي در نخستین نشست کارگروه اجرایی ستاد سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ که بصورت ویدیوکنفرانس با حضور افندی زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی بصورت سراسری برگزار شد، اقدامات ستادهای برخی استان ها بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، در این نشست که مدیران کل برخی دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند، یوسف زاده مدیر کل و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان برنامه های اجرایی عملیاتی ستاد استان را تشریح کرد.

اهم موارد مطرح شده در این نشست را می توان در ۳ حوزه ریلی، هوایی، جاده ای(حوزه ایمنی و حوزه حمل و نقل عمومی) اعلام که مدیران کل این ادارات نیاز سنجی و برنامه های پیشنهادی خود را ارایه دادند.

از دیگر موارد می توان به تعهد سایر استان ها به اعزام سرویس فوق العاده جهت برگشت زائرین اعزامی به مشهد مقدس، پیشنهاد اعلام نرخ بلیت ایام اوج سفر نوروزی و ابلاغ هر چه سریعتر پیش فروش گسترده و جذب ناوگان، استفاده از ظرفیت فرمانداری ها، شهرداری ها، سازمان صنایع و نهادها، برنامه ریزی لازم جهت امکان اخذ بلیط سفر برگشت از تمام مبادی سفر و ... اشاره کرد.

بر پایه این خبر ارایه برنامه ها و اقدامات شرکت راه آهن ج. ا. ا و برنامه‌ها واقدامات استان های تهران و خراسان رضوی دستور کار این کارگروه بود.